2011. június 28., kedd

220 x 120cm felszerelt konyha, 2 éves

220 x 120cm felszerelt konyha, 2 éves korig:
Helló,

Én eladom a konyhában van.
A bútorok vettem két évvel ezelőtt Ikea.
Az első kapható nyírfa, tartotta a munkafelület fekete.
A minőség nagyon jó. Nagyon örültem a konyhában, de most én vagyok mozog, és nem veszi őket.

A konyha áll egy 40 fiókos szekrény, egy kályha átalakítás egy fiókot, a konvekciós elektromos sütő, rozsdamentes acél hűtőrács, mosogatógép, rozsdamentes acél előlap, különböző időpontokban program és az automatikus programot, egy 120 Spüleneckschrank ajtóval, rozsdamentes acél mosogató és egykaros csaptelep.

Ehhez kombináció töltöttem két évet, összesen 1400 €. Megyek egy fix ára 700, - € eladni.

A bányászati ​​és közlekedési végzi a vevő.
Nincs garancia.
Tartózkodási hely eszik Burgaltendorf.

Hagyja jó kezekben van. :-)

Optinal még egy hűtőszekrény fagyasztóval külön megvásárolható. Van ez a másik ad itt megjelenő.
Ár: 700 EUR