2011. december 21., szerda

Csatos póthaj, pótcopf, lófarok, hamvas szőke - Jelenlegi ára: 2 800 Ft


Az aukció tárgya egy új, még címkés, nagyon szép hamvas szőke színű, 48-50 cm hosszú harapós csatos pótcopf.
Nem igazi haj, csavarni, vasalni nem lehet, mosni igen.
Szintetikus, de teljesen igazi hatású, nem az a magasfényű műhaj!
Nem kínai! /ahol csillogni látod a fotókon, ott sajnos a fényviszonyok miatt lett olyan, nem tudtam kiküszöbölni/
A csat nagyon praktikus megoldás, mellyel jól rögzíthető a saját összegumizott hajadra, egyszerű, praktikus, szép és nagyon jól tart.
A fotókon látható, hogy milyen icipici kis csutkára is könnyedén felrakható és stabil!
Ha nagyobb a saját copfod, akkor feljebb rakhatod a fejed búbjára, de így lenn is mutat, pár másodperc alatt készíthetsz magadnak csodaszép frizurát hajmosás, bajlódás nélkül: )
Szerintem hétköznapi viseletre is praktikus, alkalomra pedig szuper!  
Olyan jó érzés, ha úgy érzi az ember lánya, hogy sok haja van!: )
Légy trendi, lehetsz fiatal vagy idős, ez nem korfüggő, mert egy Nőnek a szép haj elengedhetetlen!
Nekem is van, én nagyon szeretem: )



Jelenlegi ára: 2 800 Ft

Az aukció vége: 2011-12-25 07:45
. Csatos póthaj, pótcopf, lófarok, hamvas szőke - Jelenlegi ára: 2 800 Ft