2011. szeptember 23., péntek

Újdonság! Filly Unicorn egyszarvú póni Loki U9 - Jelenlegi ára: 600 Ft


Figyelem!!! Újdonság!!! A legújabb Filly póni sorozat!!!
Eladó a képen látható
Loki - Filly Unicorn U9 egyszarvú póni
német nyelvű kártyával
Csere is érdekel!!!
Nézd meg a többi pónimat is, ha többet rendelsz, postaköltséget spórolhatsz!!!
Figyelem! Én az a fajta vásárló vagyok, aki a termék leütése után azonnal átutalja a vételárat + postaköltséget, amint az eladó megküldi az adatait e-mailen. Eladóként ugyanezt várom el minden kedves vásárlómtól, szeretem minél hamarabb lebonyolítani az adásvételt, hogy ne álljon a nyakamon a termék, miközben esetleg eladhatnám másnak is. Azért kell mindezt leírnom, mert az utóbbi időben azt tapasztaltam, hogy nagyon sok a meggondolatlan licitáló, sokáig kell várnom és tartogatnom a terméket, vagy ha személyes átvételről van szó, a megbeszélt időpontban el sem jönnek a leütött termékért (még ha 1Ft, akkor sem). Ezért a termék leütése után kérlek, hogy 5 napon belül vedd fel velem a kapcsolatot, és 10 napon belül utalj, különben újra feltöltöm a terméket, esetleg még negatív értékelést is adok. Eddig nem adtam senkinek, és nem is szeretnék. Aki esetleg leütötte a terméket, de valamiért nem tud érte jönni, vagy nem tud időben fizetni, elvárom, hogy tartsa velem a kapcsolatot, és ne nekem kelljen utána járkálni és telefonálgatni vagy emailezgetni. Kérlek, ennek tudatában licitálj! Amint megjött az utalás, én általában még aznap, vagy másnap postázom is a terméket.
Ha a személyes átvételt választod, házhoz kell jönni a termékért, sajnos nem tudom elvinni sehová, max a postára.



Jelenlegi ára: 600 Ft

Az aukció vége: 2011-09-27 09:45
. Újdonság! Filly Unicorn egyszarvú póni Loki U9 - Jelenlegi ára: 600 Ft